کلیه‌ی جعبه‌های این شرکت دارای یک‌سال گارانتی و ده سال وارانتی (از تاریخ خرید) می‌باشند. برای استفاده از این خدمات، تمام خریداران موظف‌اند در اسرع وقت، "برگ درخواست استفاده از خدمات پس از فروش" را تکمیل و به همراه فاکتور یا تصویر فیش واریزی خود به دفتر مرکزی شرکت ارائه نمایند.

در طی مدت گارانتی یک‌ساله، تمام قطعات آسیب‌دیده یا شکسته‌ی جعبه (از قبیل بند دوشی، قفل، لولا و ...) به طور رایگان و در مدت وارانتی با اخذ هزینه تعویض می‌گردند. این خدمات منحصراٌ متعلق به خریدار اصلی بوده و غیرقابل انتقال به غیر می‌باشد و آسیب‌های احتمالی وارده به فوم داخلی یا محتویات درون جعبه را در بر نمی‌گیرد.

در صورتی‌که هریک از قطعات جعبه راساً توسط خریدار تعویض شود یا به جعبه و قطعات آن در اثر استفاده‌ی نادرست، ورود ضربه یا اعمال فشار نامتعارف آسیبی وارد آید، محصول از شمول خدمات پس از فروش خارج می‌شود. هزینه‌های حمل و نقل جعبه از محل خریدار تا درب کارخانه (شهرک صنعتی شمس‌آباد) یا دفتر فروش مرکزی (تهران) و بالعکس، به عهده‌ی خریدار است.

لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش تنها به محصولاتی که اطلاعات خرید آن‌ها قبلاً در قسمت "ثبت گارانتی" سایت کینگ هاردکیس ثبت شده‌ باشد، تعلق می‌گیرد.