جعبه را می توان با مواد مختلف ساخت از جمله جعبه چوبی ، یا جعبه آلومینیومی و یا همچنین جعبه پلاستیکی یا جعبه پلیمری. گاهی اوقات برای جستجوی جعبه از کلمه باکس یا همان باکس پلاستیکی، باکس پلیمری،باکس چوبی و یا باکس آلومینیومی نیز استفاده می شود.لیکن منظور همان جعبه است که از کلمه لاتین آن استفاده شده است.

جعبه پلاستیکی یا همان باکس پلاستیکی به جعبه هایی گفته می شود که از پلاستیک یا پلیمر ساخته شده اند. البته پلیمر هم نوعی پلاستیک محسوب می شود ، لیکن جعبه پلیمری از جنس ای بی اس (ABS) یا پ پ (PP) ساخته می شوند.

چرا جعبه پلیمری :

جعبه پلیمری یا همان جعبه پلاستیکی از بهترین نوع جعبه ها می تواند باشد.

ویژگی ها:

  • ضد رطوبت ضد گرد و غبار
  • دارای استاندارد IP66
  • مقاوم در برابر ضربه و حرارت
  • صنعتی درب دار
  • صنعتی چرخ دار
  • حمل و نقل آسان
  • قابلیت انبارش کالا

تفاوت جعبه پلاستیکی صنعتی با جعبه چوبی یا آلومینیومی:

جعبه صنعتی دردار پلاستیکی نسبت به جعبه آلومینیومی و یا جعبه چوبی ازمقاومت بالایی برخوردار هستند این جعبه ها دارای استانداردهای مختلفی از جمله استاندارد IP66 هستند. جعبه چوبی یا جعبه آلومینیومی را نمی توان به هیچ وجه عایق کرد این جعبه ها مقاومت بالایی ندارند و همچنین در صورتی که بخواهیم آن ها را با مقاومت بالا تولید کنیم وزن جعبه به شدت افزایش پیدا می کند.

 

جعبه پلاستیکی صنعتی درب دار:

جعبه پلاستیکی صنعتی در دار در انواع مختلفی تولید می شودکه از آن جمله می توان به جعبه کینگ کیس (kingcase) یا کینگ هاردکیس (kinghardcse) اشاره نمود.

جعبه کینگ هاردکیس مشابه جعبه های پلیمری پلیکان می باشد ولی با افتخار این جعبه تولید ایران می باشد و یکی از بهترین نوع باکس های تولیدی است که در ایران تولید شده و قابلیت رقابت با نمونه ی خارجی را دارد.

جعبه کینگ کیس در ابعاد مختلف تولید می شود که می توان به آنها جعبه پلاستیکی صنعتی بزرگ، جعبه پلاستیکی صنعتی درب دار، باکس پلاستیکی، باکس صنعتی اطلاق کرد.

 

چرا کینک هارد کیس:

جعبه های پلیمری کینگ هاردکیس دارای کیفیت و مقاوت بالایی هستند و دارای یک سال گارانتی و ده سال وارانتی هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =